כל מי שאי פעם נקלט בחברה חדשה, ואחר כך ראה אחרים נקלטים באותה חברה, מבין את חשיבות האחידות בתהליך העברת הידע הארגוני.
המטרה עם כניסת עובדים, מעבר לניירת התעסוקתית, היא להסביר איך נעשים דברים בחברה, להבהיר את תרבות החברה, ולהבטיח שלכולם יש את אותו בסיס ידע.
בתהליך קליטה מבוסס הדרכה אישית, זה לא בהכרח קורה.
בסופו של דבר כאשר עובד ותיק מנחיל את הידע לעובד חדש, לעיתים בנושאים מנהלתיים ולעיתים מקצועיים יהיה לכל עובד דגשים שונים. אחד עשוי להדגיש נושא חופשות, אחר עשוי להתמקד במערכת המשמעת, ועוד אחד יכול לדבר על הטבות שכר כאלה או אחרות או על העדפות מקצועיות. כאשר התהליך נמצא בידי עובדים, זה בלתי נמנע וכאשר העובד הקולט מוחלף, החדש פשוט יעשה זאת אחרת.
על ידי שימוש במערכת ניהול למידה (LMS), אפשר להפוך את תהליך מסירת הידע בקליטה לסטנדרטי.
זה מבטיח שכל עובד נקלט מקבל בדיוק את אותו המידע ואת המידע העדכני.
באמצעות מערכת LMS כמו Regudo, קל לעדכן את תהליך הקליטה עם חוקים, מדיניות או נהלים חדשים שנכנסים לפעולה. תוכן מעודכן הופך מיד לסטנדרט החדש. ומה אם צריך גם לעדכן את העובדים הנוכחיים? ה LMS מאפשר להפוך גם את זה לאוטומטי כך שהתוכן המעודכן יגיע אליהם תוך שניות ועם בקרה מלאה של מי קרא והתעדכן או אפילו חתם אם יש צורך.
כיוון שתהליך הקליטה והעברת הידע הנדרשת בו הם הבסיס למה ואיך יעשו העובדים בהמשך, חשוב להפוך אותו לסטנדרטי ו LMS מאפשר לעשות זאת בקלות רבה.