בינה מלאכותית – הזדמנות או סכנה לארגון?

אם העובדים שלכם משתמשים בכלי בינה מלאכותית שונים כמו ChatGPT או MidJourney כדי לשפר תוכנה' לייצר טקסטים, לקבל תובנות שיווקיות או לעצב גרפיקה,הם עלולים לחשוף את הארגון לסיכוני אבטחת מידע משמעותיים, להתנהלות הסותרת את מדיניות הארגון, או לגרום לטעויות עסקיות.

בשנה האחרונה פרצה הבינה המלאכותית לקונצנזוס של משתמשים בארגונים רבים. לצד ההתלהבות מפוטנציאל השיפור לתהליכי עבודה, התרחשו אירועי אבטחת מידע חמורים, כמו לדוגמה במקרה של סמסונג שבו עובדים שהשתמשו ב-CahtGPT הדליפו חומרים מסווגים לרשת בזמן שימוש בבינה המלאכותית.

בעיות אחרות חושפות את הארגון להסתמכות עסקית על מידע מוטה וקבלת תובנות הסותרות את מדיניותו.

הסיכונים בשימוש בבינה המלאכותית אינם מבוטלים והם מושפעים מהטכנולוגיה, מתהליכי העבודה, ובראש ובראשונה מעבודת ההכנה שהארגון משקיע בהכשרת עובדיו בשימוש בכלים החדשים שדורשים התייחסות שונה.

בהדרכת בינה מלאכותית יוצרת (Generative AI) שלנו תוכלו למצוא נקודת פתיחה נוחה להסביר לעובדיכם את הנקודות מרכזיות בסיכוני השימוש בבינה מלאכותית, ואת ההתנהלות הנכונה.

רגודו

היי, אנחנו רגודו👋

מערכת הדרכה LMS 3

תומכים בצמיחה של הארגון שלכם

הארגון שלכם צומח והגיע הזמן להדריך את העובדים ולנהל את מחזור ההדרכות. פעמים רבות אנו מגלים שהפתרון שבחרנו פשוט אינו מתאים לצרכים הארגוניים. לעיתים הוא מורכב מדיי, דורש התעסקות אינסופית בניהול או פשוט יקר מדיי.
רגודו נותנת לכם את המענה הכי טוב לצרכים שלכם. המשימה שלנו היא לאפשר לכל ארגון להדריך את עובדיו. אנחנו מספקים חוויית למידה איכותית, פשוטה ונעימה הן למודרך והן למנהל המערכת, וכל זאת במחיר תחרותי ומפתיע.
אנחנו משקיעים מאמץ מתמשך כדי לספק לכם מערכת למידה קלה לשימוש שתיתן לכם מענה לכל מה שאתם צריכים כדי להדריך את העובדים שלכם. נאמר זאת בפשטות, רגודו מאפשרת לארגון שלכם לצמוח.

נשמח להכיר

אהבתם את הפוסט? מוזמנים לשתף